Make Up Store - Cover all mix



Kicks har kört en kampanj med 30% rabatt på populära Cover all mix, från Make up Store. En concealer med tre olika färgtoner, tänkta att användas för att täcka olika typer av partier.

Från Make up Stores hemsida:
Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken. Kan även användas som high lighter under exempelvis ögonbrynet.





Jag har inte provat denna concealer tidigare, men eftersom den är så populär tyckte jag det var bäst att passa på under rean. 275 kr tar Kicks för denna vanligtvis, så med 30% betalade jag "bara" 193 kr. Dyrt tycker jag, så jag hoppas nu att den ska leva upp till sitt rykte!

Vilka concealer-favoriter har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0