Fler inköp från Gina Tricot



Pamsan tipsade nyligen om ett av Gina Tricots nya lack "Viva Glam" och eftersom jag föll pladask för deras syrénlila "Lilac Me", så tog jag en räd i Solna Centrum på lunchen i förra veckan. När jag köpte den första omgången lack låg alla godbitarna huller om buller i en låda vid disken, men i butiken i Solna finns det ett eget ställ för sminket och där fanns även skuggor och läppglans. Hade lite brådis och hann inte spana in alltsammans, utan fick nöja mig med det jag var där för - lacken! Förra inköpet gick i färgerna lila och silver, så det här inköpet fick gå i gula färger!



Från vänster: 68 Pretty Sweet, 17 Aspen Gold, 66 Viva Glam

Hehe, inser när jag tittar på bilden nu att det gula lacken skulle ha legat åt andra hållet. Nåja. :D

Pretty Sweet är ett orange lack i en färg som drar åt beige, eller rosa... den är lite "fadd" för att vara orange, men det nog också därför jag köpte det - tänkte att det blir en fin vårfärg som faktiskt inte är knallorange.

Aspen Gold är inte riktigt så knalligt gul som det ser ut på bilden, utan även den är något mattare, mer åt skumbanan än neongult. Gult är hett i vår och det här ser ut att kunna vara riktigt, riktigt fint!

Viva Glam är redan visad av Pamsan, så den vet vi ju hur den ser ut. (Åh ja, tro inte att det betyder att jag inte tänker visa den också, så lätt ska vi inte göra det för oss!) Och eftersom jag ändå behövde det här lacket så fick de andra följa med.

Kommentarer
Postat av: Pompom

Skönt att du äntligen har börjat plåta igen, även om det ironiskt nog krävdes ännu en hobby för att du skulle få tid att göra det. ;-)

2012-04-02 @ 12:34:42
URL: http://pompom.se
Postat av: Firven

Pompom - ja, det handlar ju mest om intresse och vilja. Så frågan är - köpa ny kamera eller inte köpa ny kamera!?

2012-04-02 @ 22:44:36
URL: http://firven.blogg.se/
Postat av: Pompom

Om ny kamera får dig att plåta mer – köp! Om väntan på ny kamera bara är en ursäkt för att vänta med att plåta mer – köp nagellack för pengarna och börja plåta mer i stället!

2012-04-03 @ 12:29:54
URL: http://pompom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0