Gina Tricot - Silver



Lacken jag köpte i söndags var så himla snygga ihop att jag var tvungen att testa dem tillsammans. Jag hade redan Lilac Me på naglarna, och blev sugen på att göra något med Silver-lacket. Något jag inte provat tidigare är att använda tejp för att skapa mönster, så jag testade enklast möjliga - att göra halva nageln i annan färg. En diagonal tejpbit över varje nagel och succen är ett faktum. ;-)

Lacket var lätt att måla med och täckte som synes tillräckligt bra på ett lager, är det ligger över ett annat lack. Jag har dock inte provat silverlacket separat, så jag vet inte hur det klarar sig på egen hand. Manikyren är knappa två dagar gammal på bilden, och har hunnit bli lite slitet på sina ställen.

Det är ett lager Silver över Lilac Me och sedan Seche Vite över.




Kommentarer
Postat av: Emma P

Såna här manikyrer är verkligen skitsnygga! Jag är ett stort fan och gör dem själv med jämna mellanrum:)

2012-03-18 @ 09:04:54
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Firven

Emma - tack! Det var ju faktiskt väldigt enkelt, så jag kommer såklart att testa flera gånger!

2012-03-18 @ 11:12:06
URL: http://firven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0