Lemon n' Lime

I förra veckan gjorde jag sminkningen jag kallade för "omvänd Candy Corn", med vitt, gult och orange. Man överger inte ett vinnande koncept, så jag följde upp det med att byta ut orange mot grönt i den här sminkningen. Även denna tycker jag känns väldigt fräsch och vårig!
Jag har återigen använt skuggorna från Mist Stockholm.






Produktlista

Ansikte
Elf Tinted Moisturizer - Nude
Elf Mineral Foundation - Light
Clinique Line Smoothing Concealer - Light 02

Ögon
NYX Eyeshadow Base - Skin Tone
NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Elf Mineral Eyeshadow - Innocent
Mist Stockholm - Motek
Mist Stockholm - Mst Dust
Mist Stockholm - Pallas
Mist Stockholm - Pluto
Elf Duo eyeshadow - Berry Mix (den mörka)
H&M Glitter Eyeliner - Black
Make up Store - Multi Lash Mascara

Ögonbryn
Elf Eyebrow Kit - Light


Matchande bonusbild på de gula rosor min sambo kom hem med på internationella kvinnodagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0