Skuggorna från Mist Stockholm - äntligen är de här!

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag hade ropat hem hela 10 st skuggor från Mist Stockholm på Tradera! Det var lite problem med kommunikationen med säljaren (av någon anledning kom inte hennes mail fram till mig?!?), men till slut fick vi tag på varandra per telefon. Slutet gott, allting gott, och skuggorna låg och väntade på mig innanför dörren en dag i förra veckan!

Visst ser de underbara ut? Som en påse smågodis nästan.




Skuggorna är något begagnade men i fint skick. Den som orkar kan kolla igenom swatches nedan. :)
















Den skugga som blev den omedelbara favoriten är Monroe - en fantastiskt pigmenterad och skimrande rosa skugga! Jag har redan hunnit använda den flera gånger och kommit till jobbet med chockrosa ögon. Jag har givetvis försökt föreviga detta för att kunna visa på bloggen, men det här med att fota sminkade ögon...jag förstår helt ärligt inte hur andra gör. Det är hur svårt som helst att fånga något som är ens sånär representativt. Det här kommer med lite otur/tur sluta med ännu ett inköpt, av en digital systemkamera.

(Och jag har såklart redan hunnit tappa en av skuggorna, Monia, i golvet. Jag förstår inte hur jag lyckas!!)

Mer utlåtanden och förhoppningsvis bilder kommer när jag hunnit prova dem lite mer. Hittills är jag åtminstone väldigt nöjd med Monroe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0