Inköps-fail

Förra helgen (shoppinghelgen, ja ni minns) bjöd ju på ett par nya roliga inköp. Två av nagellacken har jag hunnit visa - H&M's Atlantic och IsaDoras Papagoya Blue. När jag började fingra lite på lacken från Gina Tricot (som står på soffbordet i vardagsrummet tillsammans med ett gäng andra ganska nya inköp) så såg det plötsligt ut såhär i lackhögen:



Vaf... är det som har hänt nu då? Jag minns ju så väl vad jag tänkte när jag stod och valde bland Gina-lacken: "Ja, jag tar ett rött, jag har ju så få röda lack!". Eh, jahaja. Det jag inte insåg eller tänkte på var att jag ju precis ropat hem lacket från Scratch nails, som jag gjorde splatter nailart:en med.



Såväl flaskorna som färgen är ju i princip helt identiska, men Ginas lack är en liiiiten, liiiten nyans ljusare än Scratch, om man bekymrar sig om att titta efter noga. FAIL på det inköpet, med andra ord! Det får bli en present till någon som *vet* att hon faktiskt behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0