H&M - "Blue my Mind"

Jag har inte provat lack från H&M tidigare, men har hört (läst) en hel del positivt om dem. One Inch Nails och My Nail Polish Online har precis bloggat om det, så när jag hittade det på H&M i Solna på lunchen i veckan, dessutom till nedsatt pris, så var det bara att slå till.

Jag inser att jag har lång väg kvar när det gäller att ta snygga bilder, kör med mobilkameran alt. kompakt digitalkamera, men jag tror ändå att det framgår hur klarblå färgen är! Dessutom var det riktigt lätt att jobba med - jag har två lager på naglarna men det hade antagligen räckt med ett flödigt lager.

Underlack - Depend Powerflex nagelstärkare
Topplack - Depend Quick Dry&Shine Topplack






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0