OPI - Tysk Höstkollektion

OPI har drag under galoscherna - förutom Spiderman-kollektionen som nyss setts på alla bloggar runt omkring (titta t.ex. här, här eller här) så avslöjas nu hur höstkollektionen ser ut. Liiite för tidigt för mig som idag skymtade vårens första syrénknoppar, men det gäller ju att vara ute  tid.

Kollektionen har denna gång flyttat sig österut från Holland och har alltså genomgående tyska namn. Alla som känner mig vet ju att mitt hjärta alltid klappar lite snabbare när saker är på tyska, så jag kan inte låta bli att gilla detta bara därför.



Övre raden från vänster: My Very First Knockwurst, Don't Pretzel My Buttons, Berlin There Done That, Dont Talk Bach to Me, Nein! Nein! Nein! OK Fine!, Schnapps Out of It

Undre raden från vänster: Suzi & The 7 Dusseldorfs, Every Month is Oktoberfest, Unfor-greta-bly Blue, Deutche You Want Me Baby, Danke-Shiny Red, German-icure på OPI

Ärligt talat så är det inte direkt något lack som fångar mitt hjärta även om namnen är supercharmiga. Det som lockar mest är nog det orange "Deutche You Want Me Baby", eftersom jag ju faktiskt fortfarande är inställd på vår och vårfärger. Nå, det ska bli kul att se swatches på dessa, kanske är det något lack som överraskar?


Kommentarer
Postat av: Agneta - My Nail Mania

Jag gillar nog Every Month is Oktoberfest bäst men som sagt, det är långt kvar till hösten.

2012-03-27 @ 15:24:07
URL: http://mynailmania.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0