Lack on, lack off

Trött som sällan... Lång arbetsdag, följd av PowerBox på gymmet och sedan sambons goda köttfärssås i soffan framför TVn. Helt slut i hela kroppen, det pirrar i benen, nagellacket chippar.. :) Det är ju inte helt optimalt att försöka hålla naglarna långa och gå på boxning samtidigt, om man säger så. Jag försöker akta naglarna så gott det går, fuska lite i slagen, men det känns en smula bakvänt. Men man vill ju inte klippa dem i onödan!

Det nuvarande lacket hann jag tyvärr inte ta någon bild på innan det började flaga, så jag lär få måla om det för att kunna visa det. Istället kan jag dela med mig av en bild från när jag tog bort söndagens nailart... lite kul ser det ändå ut.




Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0