NYX - "Luscious Green" och Christy glitter

Eftersom målningen med Luscious Green gick sådär, så blev det snabbt tråkigt. Jag kom på att ett av de lack jag köpte i Thailand är ett grönt glitterlack - det måste givetvis testas. Grönt på grönt, what can possibly go wrong? "Christy" heter märket, men det finns inga numreringar eller namn på något av lacken, så vi får nöja oss med att kalla det för Grönt glitter.

Lacket är genomskinligt och fullt med grönt glitter samt små glitterstavar. Precis som övriga thailändska lack (och Seche Vite för den delen) luktar det spritpenna, alkoholbaserat således? Jag testade återigen att göra en glittergradient, men denna gång rakt mot nagelkanten. Det var fortfarande inte min bästa gren, men förr eller senare så ska det ta sig!







Höger hand, med stympade renoveringsnaglar:



Närbild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0