NYX - "Luscious Green"

Efter att ha tagit bort det rosa lacket frågade jag sambon vad jag ska ta för färg härnäst. "Grönt." blev svaret, och jag visste direkt vilket jag skulle välja! Mitt favorit-vårgröna lack är "Luscious Green" från NYX, ett sanslöst glödande grönt lack, som jag brukar sakna väldigt så snart jag tagit bort det.

När jag målade på det insåg jag dock ett par saker som jag glömt bort - det torkar fort, vilket för mig som är lite långsam innebär ett problem, eftersom lacket blir trådigt och segt innan jag lyckats få det att hamna där jag vill ha det. Det blir även en del ränder i lacket - kanske skulle jag målat på ett tredje lager, men jag hade en dålig målardag, så det var kanske lika bra att inte utmana ödet. :-)

Det lyser vackert i vanligt ljus...



...men färgen och glöden kommer verkligen fram i solljuset!



Underlack: Depend Powerflex Nail Strengthener
Nagellack: NYX - "Luscious Green"
Topplack: Seche Vite

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

2012-02-28 @ 05:55:30
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0