Senaste inköpen

I fredags passade jag på att smita in på H&M och Kicks på lunchen, för att...ja, ni vet, kolla läget. Jag var så himla imponerad av H&M:s "Blue my Mind" - jag tog bort det först igår, och då hade lacket suttit i 10 dagar! Och först på den nionde dagen lossnade det en flisa, vilket jag skyller på mina just nu torra naglar som har en tendens att dela på sig. Och inne på H&M fanns det en rea-korg.

Två nya lack alltså - ett mörkt grönt med namnet "Moody Model" och ett ljusare turkost lack som lystrar till namnet "U Must Have This". Och det måste jag såklart.

U Must Have This - på bilderna ser lacket mest ljusblått ut, det var väldigt svårt att fånga det turkosa i det. Ni får gå och titta på det i butiken själva, helt enkelt.







Moody Model - det var lite lättare att fånga färgen på det här lacket, men bilden visar inte riktigt hur...mörkt havsgrönt lacket är. Det har lite mer blått i sig än vad det ser ut nedan.











Jag hade tänkt klicka hem ett Seche Vite på nätet, men när jag ändå var på Kicks så blev det ett sådant också. Ni har väl inte missat att det är nedsatt just nu till 99 kr? Det blir första gången jag provar detta, hittills har jag använt mig av Depends topplack "Quick Dry&Shine", ur den lite dyrare Depend-serien. Seche Vite anses av många vara det absolut bästa topplacket på marknaden, så jag ser med spänning fram emot första testet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0