Smink goes on, smink goes off

Ett av de senaste inköpen - ny Cleansing milk från L'Oréal. Jag har inte provat så många olika metoder för sminkborttagning, eftersom jag tycker att rengöringsmjölk fungerar så himla bra. Den "kommer åt så bra i alla vinklar och vrår" (om det är någon som är gammal nog att komma ihåg den TV-reklamen) och lämnar inga sminkrester, vilket jag oftast tycker att det blir när jag användar cleanser.

L'Oréals cleansing milk är dessutom snäll mot ögonen och har aldrig svidit, vilket jag hade problem med när jag provade en annan sort (kan det ha varit Åhléns egen?). Det enda negativa är att den ibland gör att jag ser suddigt en stund, men det rättar till sig inom några minuter. Det känns ungefär som att den lägger sig om en hinna framför ögat. Fungerar bra gör den i alla fall, och nu har jag fyllt på med en ny flaska.

Inköpsställe - City gross, pris c:a 57 kr. Tror den kostar uppåt 70-80 på Åhléns i vanliga fall, men de brukar ofta ha rea på L'Oréal.

Vilka är era favoriter för rengöring och sminkborttagning?

Kass bild, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0