Paket på paket på paket...

Shoppingfingret har rockat loss och klickat hem mängder av roligheter. I går när jag kom hem från jobbet låg där ett prydligt paket på dörrmattan, som jag inte direkt kom på vad det kunde vara. Väntan blev kort då paketet slets upp redan i hallen, och ut kom lacken från Brite Bird! Åh så vackra!




Mina renoveringsnaglar är riktigt sorgliga nu, nästan samtliga har gått av, så det skulle kännas som rent slöseri att använda dessa lack på stumparna. Hmm, vi får väl se hur länge jag kan stå emot. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att du gillar dem^^

2012-03-06 @ 17:41:24
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: Firven

Sanna - definitivt! De står på hedersplatsen på vardagsrumsbordet och glittrat och glimrar i ljuset från Project Runway. :) Snart kanske jag vågar använda dem också.

2012-03-06 @ 21:47:00
URL: http://firven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0