Prepared to go shopping

Här kommer överraskande nog en sminkning som jag gjorde förra veckan, när jag skulle träffa bästa vännerna (och sonen, han som gillar China Glaze). Jag minns som vanligt inte hela produktlistan, men ska göra mitt bästa.



Ansikte
Elf Tinted Moisturizer - Nude
Make up Store - Cover all mix
Everyday minerals - Intensive foundation - Linen

Ögon
Too Faced Shadow Insurance - Candlelight
Skuggor - från 120-palett köpt på Tradera
Eyeliner - L'Oréal Hip Color Rich Cream Crayon - Intricate
NYX - Odyssey
Make up Store - Glitter eyeliner - Show stopper
IsaDora - Big Bold Mascara

Ögonbryn
Elf Eyebrow Kit - Light

Läppar
NYX Black Label Lipstick - Earthy

           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0