Paketfrossa

Kanske är det någon av er som skänkte mig en tröstande tanke när jag rapporterade om mitt försvunna paket för ett par dagar sedan? Jag ringde ICA, jag ringde ICA igen, jag ringde Postens paketservice, jag ringde brevbäraren (han heter Klas, förresten). Ingen kunde hjälpa till eller tala om varför de slarvat bort paketet. Så jag har deppat lite till och från i helgen, men inte kunnat göra något åt saken på ett par dagar p.g.a påskhelgen.

Så hade jag fått en annan avi idag (ja, en till) och var nere på ICA igen. Jag plockade fram båda avierna och innan jag ens hunnit börja förklara problematiken hade hon blippat in den bortkomna avin och var på väg för att hämta paketet! Hurra, det kom tillrätta!

Det hade kommit ett och annat traderapaket också, jag var tvungen att ta en bild på härligheten. :)



Det bortkomna, nu tillrättakomna, paketet innehöll beställningen från Nailsupplies med bl.a. Hunger Games-lacken! Så passande eftersom jag skulle lacka om ikväll. Bilder utlovas.



"Vilket ska jag ta först..."


Kommentarer
Postat av: Pamsan

Åh, paket. Underbart!



Du har fått en award av mig!

2012-04-11 @ 16:20:50
URL: http://pamsan.wordpress.com
Postat av: Agneta - My Nail Mania

Härligt med massa paket! Jag hade en sådan vecka förra veckan :)

2012-04-11 @ 17:52:29
URL: http://mynailmania.blogspot.com/
Postat av: Firven

Pamsan - wow, vilken grej! Jag känner mig hedrad och ska ta tag i det så snart det lugnar ner sig lite jobbet.



Agneta - Julafton varje dag! Och idag damp det ner ett till paket från Tradera. Ibland tror jag att det är enkom jag som håller Postens rörelse vid liv i dessa dagar.

2012-04-11 @ 23:18:10
URL: http://firven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0