Sen födelsedagspresent

Jag har grymtat lite tidigare i bloggen om att det börjar råda akut plasbrist för skönhetsartiklarna som inhandlas i en något okontrollerad hastighet. Sambon har noterat detsamma och passar på att dela ut pikar så fort något åker i golvet. I helgen var vi till IKEA och jag stod och ryckte i Helmer-hurtsarna i ett par vändor, men...nej, de är inte vackra och de känns lite smäckiga ärligt talat. Vi åkte vidare till Jula och tittade på sortimentlådor, men jag höll också utkik efter den verktygsväska jag visste skulle finnas där. Den där finfina som ju verkar vara designad för att hantera nagellack än skruvmejslar. Och det blev en sådan, i form av en lite försenad födelsedagspresent från sambon! Yay vad fin den är!

Stängd:


Öppen, fylld med grejer:


Ena sidan:


Andra sidan:


Botten, med lacken:


Jag har försökt lägga ner allt som låg och skräpade runt om i lägenheten, och det får ju typ rum. Jag hade dock en tanke om att inte ställa ner nagelack som inte är provade och visade ännu, så det står fortfarande två glasskartonger med lack på ena armstödet till soffan. Jag får kanske hitta en annan lösning även för dem. :)

Väskan finns på Julas hemsida och i butik.


Kommentarer
Postat av: Agneta - My Nail Mania

Det ser lite ut som julafton :)

2012-04-05 @ 13:30:43
URL: http://mynailmania.blogspot.com/
Postat av: sandra

sv: Tackar:) Lacken är depend Nr 300 och 223

2012-04-05 @ 19:15:13
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Firven

Agneta - Jag har lagt i de nyaste sminkinköpen som jag inte provat ännu i väskan. Med mitt dåliga minne hinner jag glömma bort några av skönheterna, så varje gång jag öppnar väskan känns det lite som julafton. :)

2012-04-06 @ 14:36:54
URL: http://firven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0