Var är mitt paket?!

Nu har det hänt, det som inte får hända: ett paket har kommit bort på posten! Avin trillade ner i brevlådan redan igår, och jag kunde inte vänta längre än att jag traskade iväg till postombudet omgående. Det KAN ju vara mina nagellack som kommit!

Väl där - "Nej vi har inte fått in ditt paket". VADÅ inte fått in, jag har ju avin! Paketen brukar alltid finnas på plats samma dag som avin kommer i lådan. Men ok ok, jag ringer imorgon och frågar.

D.v.s. idag. Tror ni att det kommit tillrätta? Nej! Min uppgift för morgondagen är alltså att ringa posten och börja spåra upp mitt förlorade paket. Det är inte ofta de klantar sig, Posten, så jag hoppas att det här går att lösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0