Mest på skoj...

Välkommen till första inlägget!

Efter att ha lagt för mycket tid på att läsa skönhetsbloggar, köpt mängder av smink och samlat på mig för många nagellack inser jag att det inte längre finns någon som är intresserad av att lyssna på mina svador om mina senaste fynd. Inte sambon, inte brorsan (som ju faktiskt var den som introducerade mig till Tradera, så jag tycker att han får skylla sig lite själv) och inte kollegorna på jobbet.

Så vad göra?

Jo, man försöker hitta ett bra forum. Du som läser detta är med största sannolikhet en kompis, eller möjligen en kompis kompis - förhoppningsvis åtminstone någon som kan ha en litet intresse av sådant som har med makeup att göra. Kanske intresse av att lära, eller lära ut - för jag är en ren amatör på området. Men med ett rasande begär av att skaffa färgsprakande saker som glittrar vackert.

Så - vi kan väl hjälpa varandra lite, OK?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0