Mist Stockholm - "Sun City"

Här kommer ett av mina allra första Tradera-köp - en skugga från Mist Stockholm. Jag kan inte säga att jag har så bra koll på Mist Stockholm som märke, men jag har hört en del gott om dem och jag har förstått att de även driver en Makeupskola. Titta in på http://www.miststockholm.com/, de har produkterna i sin webbshop.

Jag köpte den här skuggan för 10 kr + frakt, vilket känns som ett riktigt fynd! Det är en orange-brun melerad skugga med mörkare partier, och den gör sitt jobb. Den känns något torr att applicera, men sitter ganska bra och ger fin färg. Min sambo och jag var i Thailand i januari och när jag kom hem använde jag den här skuggan i en hel del i sminkningar som gick i neutrala jordtoner - det kändes konstigt att använda för starka färger när jag redan hade så mycket färg i ansiktet, om ni förstår vad jag menar.

Tyvärr tappade jag den i golvet bland det första jag gjorde, så det gick några flisor i kanterna. :( Klumpigt!!!












Här har det gått flisor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0