Födelsedagspresenter!

Igår var det födelsedagshäng med fika och sedan middag, med ett gäng trevliga människor. Vännerna har fattat galoppen, jag fick två jättefina nagelrelaterade presenter! Först ut var Diors Rouge Garçonne - ett riktigt mörkt, oxblodsrött nagellack. Fina, fina vännerna hade till och med tittat igenom bloggen för att se vad, om något, som möjligen skulle kunna fattas i samlingen, och kom fram till att de inte sett skymten av något rött lack. Helt rätt, rött är underrepresenterat, så det är roligt att äga ett som dessutom är riktigt flärdfullt!




Nästa nagelrelaterade present är en nagelförlängning! Jag har inte provat förlängning tidigare, så det ska bli riktigt spännande. Jag får dock försöka tajma in det under någon period när jag inte ska träna så mycket - jag slår vad om att förlängda naglar inte går ihop med boxning.

Återigen - tusen tack!! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Byter vi boxningen mot lite löppass sista veckorna innan semestern har du massor av veckor på dej för nagelförlängning :-)

2012-03-21 @ 22:23:50
Postat av: Malin

Väntar med spänning på att få läsa om vad du tyckte som det röda lacket! :)

Inte kul att läsa att du är sjuuuk!!! Krya-på-dig-hälsningar!!!

2012-03-25 @ 21:09:45
Postat av: Firven

Maria: Yay, nagelförlängning till semestern! :)



Malin: Jag hade tänkt prova det nu i helgen, men sedan råkade jag göra en fin grej i turkos som jag ska lägga upp inom kort. Dior-lacket står näst på tur!

2012-03-25 @ 21:42:39
URL: http://firven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0