Hostofredag



Urk. Jag är hemma sjuk sedan i onsdags - har fått en elak förkylning som nu har tagit sig ner i lungorna, så jag har hostat mig igenom morgonen. Däremellan springer jag till badrummet för att smörja in näsa och läppar med idominsalva för att de inte ska trilla av i stora hudsjok. Hittills har det fungerat helt och hållet otillfredsställande.

Jag känner mig ändå lite piggare idag och tänkte försöka med lite andra inlägg, men något holo blir det tyvärr inte. Steg 1 denna vecka var ju till att börja med att skaffa ett nytt hololack eftersom jag redan visat de två jag äger, men planen för veckan gick käpprätt.

Holofredag utgår därför denna vecka och återkommer igen nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0