L.A. Colors - Radiation

Det har varit hektiska pakethämtardagar de senaste två veckorna, och innehållet ur ett stort paket från Cherry Culture har legat utspritt över vardagsrumsbordet och halva soffan under veckan som gått. Det första jag gjorde efter att jag hämtat paketet och spritt ut allt innehåll var att testa ett av lacken - Radiation, från LA Colors.

I flaskan ser lacket nästan duokromt ut, ett ganska mörkt turkost skimmerlack som skiftar i silver.



På naglarna blir det tyvärr lite annorlunda. Efter tre lager var det fortfarande inte helt täckande, så på bilderna är det fyra lager lack. Det ser "tjockt" ut på något sätt utan att få ett riktigt djupt, och jag saknar skiftningen som fanns i flaskan.
Som vanligt lyckas jag också sabba någonting - jag skrapade i princip av hela lillfingernageln mot datorn (woho), så det var kaos och nagellack överallt. Jag orkade och hann inte göra om, så jag fyllde i hålet hjälpligt och satte sedan på en nageldekoration för att släta över det värsta. :) Jösses, jag förstår inte hur ni andra gör för att lyckas hålla naglarna snygga efter lackning!



Dels hade jag alltså för bråttom och slarvade för mycket när jag lackade, och dels...är det något annat som inte stämmer med det här lacket, för trots att det är en vacker färg och ett snyggt skimmer så blev det snabbt tråkigt och åkte av.

Inköpsställe: Cherry Culture
Underlack: Depend Optimal Start Baslack
Nagellack: L.A. Colors - Radiation
Topplack: Seche Vite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0