Lek från sjukstugan

De gula naglarna började bli tråkiga och jag satt dessutom hemma i soffan sjuk och uttråkad. Alltså - fram med lite tejp och nagellack i olika fäger och försöka hitta på något roligt. Det mesta blev tyvärr bara skräp, men några försök blev åtminstone...tja, originella? Bland annat blev det en (vad jag kallar) Star trek-inspirerad tumnagel, ett mönster som inte var alltför svårt att göra och som blev rätt roligt. Utöver det blev ett försök med svart ju inget annat än AIK-färgerna och sist någon sorts...triangel. Ärtligt talat har jag ingen aning om vad det ska föreställa. :)

Basen för samtliga bilder är Gina Tricot - Aspen Gold. Jag har inte lagt något ytterligare topplack eftersom planen var att göra om alla naglar efter att jag lekt klart.

Star trek
L.A. Girl Metal - Gold Plated



AIK
Isa Dora - Black Galaxy




Space triangle
Make up Store - Maria
NYX - Under the Moon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0